Zasady Forum

I. REGULAMIN

1. Jeżeli nowy uczestnik forum wykazuje, że nie przeczytał regulaminu lub nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast zablokowaną mozliwość pisania na forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe.

3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone, zamykane, lub całkowiecie usuwane.

5. Tematy zdublowane będą kasowane.

6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.

8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

9. W ekstremalnych przypadkach będzie nakładany ban.

10. Sygnatura ma mieć przyzwoitą wielkość.

11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.

15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).

16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For lub klubów.

18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.

19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.

20. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.

21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

23. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.

24. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Post ma być czytelny i zrozumialy. Zdania pisane ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami. Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują.

25. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

26. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma zawsze racje.

2. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzania o tym.

3. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

5. Jeżeli Administrator nie ma racji, patrz pkt. 1.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csbendusz.pun.pl www.resteam.pun.pl www.nmclan.pun.pl www.opworld.pun.pl www.11wdw.pun.pl